Dzień I
- Zrozumienie kluczowych czynników wpływających na sprzedaż, w tym 44 specyficznych elementów.
- Analiza danych z Allegro Analytics i symulacje optymalizacji sprzedaży.
- Tworzenie efektywnych kart produktów, które przyciągną i zkonwertują klientów.
- Wykorzystanie przewag konkurencyjnych do wyróżnienia się na tle innych ofert.
- Ćwiczenia z narzędziami do wizualizacji konta.
- Porównanie metod generowania ruchu na Allegro (Allegro Ads, Wyróżnienia, Strefa Okazji).
- Planowanie i symulacja kampanii marketingowych, strategie docierania do klientów spoza Allegro.
- Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Allegro Ads, bazując na przykładach skutecznych strategii stosowanych przez praktyków
- Monitorowanie i poprawa wyników kampanii.
Dzień II
- Omówienie warunków i wyzwań związanych ze sprzedażą za granicą.
- Analiza rynków zagranicznych, przygotowanie konta i ofert do sprzedaży międzynarodowej.
- Przegląd najważniejszych narzędzi do sprzedaży online w 2024 roku.
- Wybór i konfiguracja narzędzi, case studies pokazujące ich zastosowanie.
- Metody analizowania rynku i przychodów konkurencji.
- Tworzenie strategii sprzedażowej na podstawie danych rynkowych, studia przypadków.
- Profesjonalna analiza konta na Allegro, obejmująca widoczność ofert, konwersje i trafność.
- Przygotowanie planu rozwoju konta, dostosowanego do indywidualnych potrzeb uczestników.