O nas

Magdalena Głomska

Nazywam się Magdalena Głomska. Jestem założycielką i właścicielką firmy Digital Brand – agencji doradztwa marketingowego oraz firmy szkoleniowej. Ukończyłam wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej. Korzenie mojego doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jestem od ponad 15 lat.

Marketingiem zajmuję się od 2010 roku. Wraz z zespołem doświadczonych Marketerów, gdzie każdy jest ekspertem w swojej dziedzinie planujemy, piszemy i kreujemy strategie sprzedażowo-marketingowe oraz realizujemy jej poszczególne elementy.

Przyświeca nam przekonanie, że „marketing to nie wszystko”. Kluczowe jest jego przełożenie na wyniki sprzedażowe i w myśl tej zasady realizujemy nasze projekty.

REKOMENDACJE

Czas reakcji, jakość, profesjonalizm, wartość, wiedza i profesjonalne podejście. Polecam!

Emporium

Emporium

Polecamy współpracę z Firmą jako kompetentnego i rzeczowego partnera do współpracy.

List polecający

Sopocka Organizacja Turystyczna

Polecam, pełen profesjonalizm, kompetentna osoba i strategie, na ciasnym rynku trzeba mieć pomysł aby się przebić, do tego potrzebne narzędzia a tym jest ta firma. Wiedza i doświadczenie z którego warto skorzystać a przynajmniej spróbować.

Google

Google

Współpraca z p. Magdą to sama przyjemność! Fachowość, rzetelność i super doradztwo.

Barbara Bryłka

Basia Bryłka Studio Urody

WSPÓŁPRACA

Jakość usług

O jakości naszych usług świadczą między innymi: uzyskana AKREDYTACJA dla Instytucji Otoczenia Biznesowego z ARP S.A. finansowanego ze środków Unii Europejskiej w obszarach Marketingu oraz Zarządzania Przedsiębiorstwem, Certyfikat Firma Godna Zaufania, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Najbardziej dumni jesteśmy i najbardziej cieszą nas jednak, pozytywne opinie i listy polecające od firm, z którymi współpracowaliśmy.

Wspieramy zarówno mikro i małe firmy, jak i międzynarodowe marki w zakresie tworzenia kompleksowych strategii, a także realizowania poszczególnych działań marketingowych. Swoją praktyczną wiedzę w obszarze sprzedaży i marketingu, szlifujemy każdego dnia. Nieustannie też analizujemy wyniki naszych klientów, optymalizujemy i wyciągamy wnioski. Wyniki omawiamy wspólnie i pracujemy nad ich ciągłą poprawą.

CERTYFIKATY

Dzielimy się wiedzą

Chętnie dzielimy się wiedzą. Przez cały rok realizujemy szkolenia, głównie w trzech tematach, w których w szczególności się wyspecjalizowaliśmy. Szkolenia prowadzone są w formie praktycznych warsztatów. Wiedzę, którą przekazujemy zdobywaliśmy przez 15 lat pracując w dużych korporacjach. Nie skupiamy się tylko na dobrych praktykach, chociaż to jest najważniejsze i ten obszar zajmuje przeważającą część szkoleń. Szczerze i otwarcie opowiadamy o tym co nam nie wyszło i jakie błędy popełnialiśmy.

Ekscytuje nas digital marketing, a w szczególności media społecznościowe, sprzedaż internetowa oraz tematy związane ze sprzedażą stacjonarną, technikami skutecznej sprzedaży i kontakt z trudnym klientem. Te tematy wiodą prym w naszych szkoleniach.

Menu