Kim jesteśmy?

Digital Brand to profesjonalne centrum szkoleniowe i agencja marketingowa w Gdańsku. Oferujemy szkolenia dla firm dofinansowane przez Krajowy Fundusz Szkoleniowy Gdańsk (KFS Gdańsk). Bezpłatne szkolenia Gdańsk finansowane są ze środków krajowych (KFS), realizowane przez Urząd Pracy. Prowadzimy też darmowe kursy dofinansowane z Unii Europejskiej. Mamy już przygotowaną ofertę na szkolenia KFS 2024. Organizujemy bezpłatne szkolenia pracownicze i kształcenie ustawiczne dla pracowników i pracodawcy.

Nasza agencja marketingowa świadczy kompleksowe usługi w zakresie budowy marki, tworzenia strategii marketingowych, reklamy Fb ADS i Google ADS, optymalizacji SEO.  Jesteśmy przede wszystkim praktykami, a nasza specjalność to marketing internetowy.

1
Średnia ocen ogółem
1
Liczba ocen ogółem
1
Liczba ocen wystawionych przez pracowawców
1
Liczba ocen wystawionych przez użytkowników
1
Liczba godzin szkoleniowych

Nasze początki

Nazywam się Magdalena Głomska. Ukończyłam wydział Zarządzania i Marketingu na Politechnice Gdańskiej. Korzenie mojego doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jestem od ponad 17 lat.

Marketingiem zajmuję się od 2010 roku. Przyświeca mi przekonanie, że „marketing to nie wszystko”. Kluczowe jest jego przełożenie na wyniki sprzedażowe i w myśl tej zasady realizujemy nasze projekty. Z pasji do marketingu w świecie cyfrowym w szczególności do Social Mediów w roku 2019 stworzyłam firmę Digital Brand – agencję marketingową. Dwa lata później naszą działalność rozszerzyliśmy o centrum szkoleniowe. Wówczas specjalizowaliśmy się tylko w szkoleniach z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej.

Firma szkoleniowa

W połowie roku 2023 r rozszerzyliśmy ofertę o kluczowe z perspektywy przedsiębiorcy szkolenia, które pozwolą mu nie tylko skutecznie zarządzać swoją firmą, ale rozwijać kompetencje swoje i swoich pracowników. Doszły więc szkolenia menedżerskie, Akademia HR – dedykowana dla pracowników działów HR, a także szkolenia dedykowane dla działów Kadr, Płac i księgowości.

Wraz z zespołem wykwalifikowanych współpracowników tworzymy i wdrażamy strategie sprzedażowo-marketingowe dla naszych Klientów, a jednocześnie jako Trenerzy – eksperci w swojej dziedzinie i praktycy – przekazujemy swoją wiedzę na szkoleniach.

Na większość z naszych usług, nasi klienci mogą otrzymać bezzwrotne dofinansowanie w wysokości

od 80% do 100%.

Co nas wyróżnia?

Wyróżnia nas fakt, że specjalizujemy się w pozyskiwaniu dofinansowań ze środków krajowych i unijnych zarówno na nasze działania marketingowe jak i szkolenia.

Na większość z naszych usług nasi Klienci mogą otrzymać od 80 do 100% bezzwrotnego dofinansowania. Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania do szkolenia. Nasi Klienci uzyskują od nas pełne wsparcie w postaci przygotowania dokumentacji szkoleniowej – a to ona jest kluczowa w procesie ubiegania się o dofinansowanie. Pomagamy także w rozliczeniu szkolenia.

Nasza historia

Nasza historia

Misja agencji marketingowej

Jesteśmy agencją marketingową, która dąży do rewolucjonizacji podejścia do promocji i budowania marek. Naszym celem jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań marketingowych głównie w świecie online, które nie tylko zaspokajają obecne potrzeby klientów, ale również antycypują i kształtują przyszłość rynku.

Wierzymy w potęgę kreatywności, danych i strategii, które wspólnie prowadzą do osiągnięcia wyjątkowych rezultatów.

Nasza misja nie kończy się na dostarczaniu usług marketingowych. Chcemy być partnerem, który inspiruje, kreuje wartość i wspólnie z klientami buduje trwałe sukcesy.

Nasza misja opiera się na

Kliento-Centryczności

Zawsze stawiamy potrzeby i cele naszych klientów na pierwszym miejscu. Rozumienie ich biznesu i branży pozwala nam tworzyć spersonalizowane strategie marketingowe.

Innowacyjności

Nie boimy się wyzwań i stale poszukujemy nowatorskich rozwiązań. Wdrażamy nowoczesne technologie, analizujemy trendy rynkowe i dostarczamy świeże, kreatywne pomysły.

Etyki Biznesu

Działamy zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi. Budujemy zaufanie poprzez uczciwość, transparentność i zawsze działamy w najlepiej pojętym interesie naszych klientów.

Narzędzie komunikacji

Taka misja ma na celu uchwycenie głównych wartości, celów i zobowiązań agencji marketingowej, jednocześnie stanowiąc motywację dla pracowników oraz narzędzie do komunikacji z klientami i społecznością.

Misja firmy szkoleniowej

Wiemy, jak ważną rolę odgrywa rozwój osobisty i zawodowy w życiu każdego z nas. Sami stale doskonalimy swoje umiejętności, bo nic nie robić to stać w miejscu. Wiemy też, jak ważny jest rozwój kompetencji pracowników z perspektywy pracodawcy. Przedkłada się to bowiem na rozwój jego firmy.

Naszą misją jest realizacja certyfikowanych szkoleń branżowych i dedykowanych dla firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych, z dofinansowaniem ze środków europejskich oraz krajowych w wysokości od 80 do 100%.

Nasza kadra

Co jest ważne, a wcale nie oczywiste podczas wyboru firmy szkoleniowej?

Praktyka. Trenerami w Digital Brand są praktycy, a nie teoretycy. Swoją wiedzę przekazujemy na bazie doświadczenia, które szlifujemy każdego dnia. Szczerze i otwarcie opowiadamy o tym, co nam nie wyszło i jakie błędy popełnialiśmy. Dzięki temu – Wy, nie popełnicie tych samych błędów.

Dobór naszej kadry dydaktycznej zajął nam wiele miesięcy, ponieważ naszą misją są szkolenia tylko na poziomie Masterclass, które będą dopasowane do stale zmieniającego się rynku i rzeczywistości biznesowej na świecie. Oferujemy dedykowane szkolenia branżowe, których wysoką jakość potwierdza uzyskanie najważniejszych w branży firm doradczo-szkoleniowych – certyfikatów.

Tylko najlepsza kadra

Dobieramy najlepszych z najlepszych. Każdy z naszych trenerów posiada bogate doświadczenie poparte wieloletnią praktyką w swojej branży.

Przede wszystkim praktyka

Naszymi Trenerami są praktycy, a nie teoretycy. Swoją wiedzę przekazujemy na bazie doświadczenia, które doskonalimy każdego dnia.

Nasi trenerzy

Magdalena Głomska

Magdalena Głomska posiada wykształcenie wyższe magisterskie.  Jest absolwentką Politechniki Gdańskiej. Ukończyła wydział Zarządzania i Marketingu. Korzenie jej doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jest zawodowo od ponad 17 lat. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku. Przez 15 lat obejmowała stanowiska menadżerskie, a także pracowała jako Dyrektor Marketingu zarządzając działem marketingu i sprzedaży.  

marketing
przeczytaj całą notkę

Krzysztof Bernardyn

Trener od 2017 roku. Prowadzi indywidualne oraz grupowe kursy i szkolenia z tematyki SEO + nowe technologie, E-commerce, a także Projektowania UI oraz UX wraz z implementacją WordPress / no-code.

przeczytaj całą notkę

Paulina Łysakowska

Ponad 6 lat doświadczenia. Setki przeprowadzonych kampanii. Tysiące wygenerowanych konwersji. Długie godziny poświęcone na konsultacje i doradztwo marketingowe. Doświadczenie w promocji: branży medycznej, beauty, technologicznej, finansowej, eventowej, HoReCa.

google ads
przeczytaj całą notkę

Paulina Łuczak

Posiada wykształcenie wyższe, absolwentka Uniwersytetu Merito w Gdańsku oraz programu Googla, ze współpracą z uczelnią SGH w Warszawie, pt. „Umiejętności Jutra”. Te doświadczenia doskonale przygotowały ją do pracy w marketingu…
tiktok
przeczytaj całą notkę

Iwona Weiss

Absolwentka Politechniki Gdańskiej, z wykształcenia inż. Ochrony Środowiska oraz mgr.inż. Zarządzania i Ekonomii, fotograf z powołania i z pasji. Po 10 latach spędzonych w korporacji i zawieszaniu pomiędzy Europą a Azją, porzuciła pracę za biurkiem i oddała się pasji, którą z sukcesem zamieniła w zawód.

fotografia
przeczytaj całą notkę

Dorota Guz

Sześcioletnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych online w wielotysięcznej organizacji (Grupa TAURON). W tym dział we wdrożeniu narzędzi chmurowych, co wiązało się z częściową lub pełną automatyzacją wielu procesów biznesowych. Dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu autorskich zajęć z automatyzacji i digitalizacji procesów personalnych na Uniwersytecie WSB Merito. Dyplom trenera oraz dyplom coacha – specjalizuję się w coachingu biznesowym oraz szkoleniach ze skutecznego projektowania i realizacji celów.

przeczytaj całą notkę

Małgorzata Drzewoszewska-Krupowicz

Uzyskała tytuł magistra na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego na Specjalności Menedżer oraz licencjat na Wydziale Ekonomicznym Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu. Ukończyła również studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Obecnie  jest studentką studiów magisterskich z Psychologii. Swoją karierę zawodową rozpoczęła 17 lat temu zaczynając od pracy w Dziale Zamówień Publicznych i Marketingu. Przez 6 lat zajmowała się Księgowością, rozliczała Projekty UE, budżetu państwa oraz PFRON. Prowadziła analizy finansowe. Podczas studiów doktoranckich badała firmy pod kątem strategii zarządzania i opłacalności.

przeczytaj całą notkę

Dagmara Tyc

Praktyk i trenerka specjalizująca się w szkoleniach z zakresu komunikacji,  kompetencji menedżerskich, sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji handlowych. Prowadzi szkolenia i treningi kompetencyjne dla specjalistów i menedżerów różnego szczebla.

przeczytaj całą notkę

Marta Szyszkowska

HR Business Partner/HR Manager/Interim HR Consultant z dwudziestoletnim doświadczeniem w budowaniu i implementowaniu polityki personalnej. Realizatorka wielu strategicznych projektów biznesowych m.in. rozwoju kompetencyjnego, pracy z talentami i budowania ścieżek rozwoju, zmian i transformacji oraz modelowania kultury organizacyjnej. Pracowała dla różnych międzynarodowych organizacji z obszaru finansów, turystycznej, e-commerce i technologii.

przeczytaj całą notkę

Martyna Stolińska

People Managerka, od 10 lat zawodowa pasjonatka HR.Mentorka, wykładowczyni, trenerka szkoleniowa, doradczyni zawodowa, konsultantka kryzysowa i facilitatorka job craftingu.Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych organizacjach takich jak: Leroy Merlin, Thai Union (King Oscar), Hiab i obecnie w DNV.W codziennej pracy kieruje się swoimi mocnymi stronami i talentami Gallupa: Zbieranie, Uczenie się, Aktywator, Bliskość i Poważanie.

przeczytaj całą notkę

Dominika Hajda

Sześcioletnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych online w wielotysięcznej organizacji (Grupa TAURON). W tym dział we wdrożeniu narzędzi chmurowych, co wiązało się z częściową lub pełną automatyzacją wielu procesów biznesowych. Dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu autorskich zajęć z automatyzacji i digitalizacji procesów personalnych na Uniwersytecie WSB Merito. Dyplom trenera oraz dyplom coacha – specjalizuję się w coachingu biznesowym oraz szkoleniach ze skutecznego projektowania i realizacji celów.

przeczytaj całą notkę

Radosław Szostek

Pasjonat nowych technologii oraz właściciel firmy szkoleniowej i trener z ponad 10 letnim doświadczeniem, zdobywanym podczas realizacji dziesiątek projektów szkoleniowych. Specjalizuje się w obsłudze programów Microsoft Office w szczególności Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Microsoft Outlook. Na swoim koncie posiada certyfikaty m. in. MOS Associate Excel oraz MOSE Word Expert.

przeczytaj całą notkę

Opinie i rekomendacje

Dużo praktycznej wiedzy

Dużo praktycznej wiedzy. W przypadku pojawienia się jakichś wątpliwości, o wszystko można zapytać i otrzymuje się dokładną odpowiedź.

Spsklep Sławomir Piasecki
Szkolenie TikTok

Szkolenie głównie opierało się na praktyce, dużo ciekawych informacji jak skutecznie publikować na Tik Toku.

Monika Kupis-Łapko
Rzetelne szkolenie

Rzetelne, dobrze przeprowadzone szkolenie. Ćwiczenia praktyczne pozwoliły przełożyć teorię na praktykę.

Psycho-Neurological Maja Anuszkiewicz
To już drugie szkolenie

To już drugie moje szkolenie z tym usługodawcą. Po raz kolejny sposób przeprowadzenia szkolenia, ilość wiedzy, przekazanych materiałów i zaangażowanie osób prowadzących szkolenie spełniła, a nawet przerosła moje oczekiwania. Organizatorzy tej usługi pod każdym względem profesjonalnie podeszli do tematu, dzieląc się wiedzą teoretyczną, a przede wszystkim praktyczną z omawianej dziedziny. Zdecydowanie polecam korzystanie z oferty szkoleniowej tego usługodawcy.

Anna Wolska
Ogromne doświadczenie

Ogromne doświadczenie i wiedza teoretyczna i praktyczna przekazywane z zaangażowaną w przystępnej dla uczestnika szkolenia formie. Świetnie omówione przykłady i angażujące ćwiczenia, które pozwoliły na zrozumienie omawianych zagadnień.

QUICKPACK POLSKA SP Z O.O.
Aktualizacje, serwis i gwarancja

A co, jeśli potrzebujesz rozbudowy lub aktualizacji Twojej strony internetowej? Te zadania również dla nas. Oferujemy ciągłą pomoc techniczną. Jesteśmy tu dla Ciebie i czekamy na Twoje zgłoszenia.

Wdrożenie projektu, testy i uruchomienie

Umieszczamy stronę pod tymczasowym, niedostępnym publicznie linkiem, gdzie dokonujemy wszelkich poprawek, testów, optymalizacji. Z chwilą, gdy nasz produkt osiągnie stan w pełni wartościowy, upubliczniamy go i czekamy na pierwsze opinie 😊

Przygotowujemy projekt

Przy projektowaniu bierzemy pod uwagę Twój aktualny system identyfikacji wizualnej, kluczowe wartości marki oraz specyfikę Twojej strony www. W ten sposób tworzymy serwis, który umożliwia klarowną komunikację z odbiorcami i wspiera realizację celów marketingowych, wizerunkowych oraz sprzedażowych. Przedstawiamy Ci layout do akceptacji, a po jego uzyskaniu kontynuujemy pracę.

Pytamy

Przeprowadzamy dokładną analizę Twoich potrzeb, tematyki Twojego serwisu oraz charakterystyki branży, w której działasz. Razem z Tobą określamy główny cel, priorytety oraz zakres funkcjonalności nowej strony. To dla nas fundament naszej działalności.

Dowiedziałam się więcej, niż zakładałam

Zdecydowanie polecam szkolenia graficzne u Pani Magdaleny 🙂 Niby online, a dowiedziałam się więcej, niż zakładałam. Teraz ulotki, ogłoszenia na media społecznościowe czy plakaty nie są mi straszne. Sam kontakt z agencją – bajka. Bez cienia zdenerwowania przeprowadzili mnie przez formalności, których w moim przypadku nie brakowało, a jeszcze goniły nas terminy. Wielkie dzięki 🙂

Karolina Ostrowska

Certyfikaty Digital Brand

Jakość usług

O jakości usług Digital Brand świadczą między innymi: uzyskany 𝗖𝗲𝗿𝘁𝘆𝗳𝗶𝗸𝗮𝘁  SUS 2.0 Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych – Dekra Certyfication oraz Certyfikat członkostwa w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych – największej organizacji branżowej zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze z całej Polski.

  • SUS 2.0 – jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.  https://www.dekra-certification.com.pl/
  • SUS 2.0 – określa wymagania wobec firm szkoleniowo-rozwojowych (prowadzących usługi szkoleniowe, coachingowe, doradcze, e-learningowe itp.) w zakresie przygotowania, realizacji i ewaluacji oferowanych usług. Wyznacza standardy zarządzania firmami oraz kompetencjami osób odpowiedzialnych za realizację usług.
  • SUS 2.0 to certyfikat, który daje nam szansę na realizację dofinansowanych szkoleń i usług, w trybie ciągłym (przez cały rok) dla przedsiębiorstw, które chcą się rozwijać i obecnie tego najbardziej potrzebują: czyli jednoosobowe działalności gospodarcze oraz firmy zatrudniające do 10 pracowników oraz oczywiście te większe.

Spełniamy wymogi PARP dotyczące rejestracji w Bazie Usług Rozwojowych PARP (d. Rejestrze Usług Rozwojowych – BUR), co pozwala nam świadczyć dla swoich klientów usługi dofinansowane z EFS.

Uzyskaliśmy także renomowane członkostwo w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych – największej organizacji branżowej zrzeszającej firmy szkoleniowe i doradcze z całej Polski. Organizacja od 2007 stoi na straży opracowywania i wdrażania standardów jakości usług rozwojowych i zarządzania firmami szkoleniowymi i doradczymi.
https://pifs.org.pl/ 

Dodatkowo posiadamy Akredytację dla Instytucji Otoczenia Biznesowego, Certyfikat Firma Godna Zaufania, wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Najbardziej dumni jesteśmy i najbardziej cieszą nas jednak, pozytywne opinie i listy polecające od firm, z którymi współpracowaliśmy.