Dzień I
- Zacznijmy od podstaw: co to jest marketing automation i jakie są korzyści z jego wdrożenia?
- Fakty i mity marketing automation
- Jak wybrać platformę marketing automation? Przegląd narzędzi marketing automation dostępnych na rynku (płatnych i bezpłatnych)
- Przykłady zastosowania w branżach B2B, B2C. 10 przykładowych procesów.
- Nowoczesny konsument (prosument), który wie, czego chce
- Przyszłość marketingu. Gdzie jesteśmy? czyli o wzrastającej roli automatyzacji w życiu.
- Jak “czytają” użytkownicy internetu?
- Jak wdrożyć automatyzację marketingu?
- Jak zbierać dane? Sposoby zbierania danych osobowych (kwestie prawne, narzędzia)
- Jak stworzyć skuteczny formularz zapisu?
- Higiena bazy i jej bezpieczeństwo
- Precyzyjne targetowanie, personalizacja komunikacji i sposoby segmentacji bazy
- kampanie e-mail
- kampanie web i mobile push
- kampanie sms
- akcje na stronach i w aplikacjach
- landing page
- automatyzacja social media
Dzień II
- Dobre praktyki
- Newsletter a mailing
- Odbicie twarde i odbicie miękkie
- Testy kreacji
- Jak nie trafić do spamu?
- Newsletter krok po kroku (warsztat na wybranym narzędziu – trial)
- Przykłady
- Projekt onboardingu, czyli proces wdrożenia klienta
- Znaczenie przeprowadzania testów A/B.
- Raportowanie i analiza danych zrealizowanych działań marketingowych. Jak mierzyć efektywność kampanii?
- Optymalizacja działań w procesach marketing automation.