Baza mailingowa – to dziś potęga. Nie ma nic cenniejszego jak informacja i dane. Dane te należy pozyskiwać zgodnie z prawem. Na szkoleniu: – omówiono pracę działania programu mailchip – który współgrę a z moją stroną www, – omówiono zasadę bezpiecznego przetwarzania danych, – zwrócono uwagę na prawidłowe wtyczki na stronie i budowę formularzy kontaktowych, – zwrócono uwagę, co można a czego nie należy używać w kampaniach mailowych. CO POTRAFIĘ: – zbierać dane kontaktowe od klientów w sposób dla mnie prawnie bezpieczny, – zbudować mailową kampanię reklamową zautomatyzowaną dla swojej firmy, – obsługiwać mailchip. Co wykonałam na zajęciach: – zbudowałam formularz kontaktowy z danymi niezbędnymi analizy, – zbudowałam kampanię mailingową – nauczyłam się segregacji klienta w systemie, by mieć lepsze wyniki kampanii mailingowej, – nauczyłam się analizy wyników z systemu, aby moje kampanie były trafne. Genialne szkolenie z osobą pełną pasji, zrozumienia i wytrwałości. Dziękuję Magda!