E-Commerce – jak sprzedawać w Internecie

Wprowadzasz nową markę na rynek, lub potrzebujesz pomocy w budowaniu marki własnej. Chcesz zdobyć wiedzę na temat Facebooka, Instagrama lub Linkedina oraz dowiedzieć się jak tworzyć kampanie reklamowe – zapraszam na indywidualne konsultacje dla firm oraz szkolenia w kameralnych grupach.

Media społecznościowe to najszybciej rozwijający się na kanał komunikacji z klientami. Konto firmowe na Facebook’u jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.

Warto pozyskać fundamentalną wiedzę, aby prowadzić je efektywnie i skutecznie, a przede wszystkim uniknąć błędów, które mogą skutkować utratą konta.  To właśnie przekazujemy na swoich szkoleniach.

Zagadnienia szkolenia:

Customer journey w praktyce – budowanie strategii i plan taktyczny w digital marketingu. Customer journey map w praktyce – identyfikacja touchpointów i projektowanie ścieżki zakupowej klienta.

  • Strategia STP – segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie online w praktyce.
  • W jaki sposób identyfikować grupę docelową w sklepie internetowym? – badania, narzędzia, praktyka.
  • Segment vs Persona – jak zobrazować optymalnego odbiorcę?

Strategia w digital marketingu – jak zaplanować działania w kanale online?

  • Ile wydawać i jak alokować budżet marketingowy w digital marketingu?

Kampanie reklamowe z ograniczonym budżetem – możliwości i przykłady aktywności.

  • Integracja kanałów online i offline w praktyce – case studies

Przegląd narzędzi reklamy internetowej

  • SEO w praktyce – jak optymalizować serwisy i pozyskiwać linki by zwiększać pozycje w Google?
  • Jak planować kampanie AdWords i re-marketingowe kierowane do biznesu?
  • E-mailingi i newslettery – jak projektować skuteczne kreacje wizerunkowo-sprzedażowe za pośrednictwem e-mail marketingu
  • Display, wideo i mobile – jak precyzyjnie docierać do TG? Od mediów do kreacji.

Kampanie sprzedażowe i direct response – jak pozyskiwać klientów na produkty i usługi w internecie?

  • Planowanie kampanii sprzedażowych online – działania direct response i generowanie leadów w praktyce.
  • Generowanie leadów – jak pozyskiwać kontakty handlowe w internecie?
  • Jak skłaniać potencjalnych klientów do pozostawienia danych teleadresowych wraz ze zgodą na kontakt handlowy i marketingowy?
  • Jak budować bazę odbiorców – e-mail, SMS, dane z social media?

Jak zaprojektować i zoptymalizować skuteczną stronę produktową?

  • Jak projektować efektywne strony WWW zachęcające do pozostawienia danych kontaktowych?
  • Landing Page bez tajemnic – treść, layout, formularz
  • Strategiczny trójkąt sprzedażowej WWW – które elementy wpływają na wyższe konwersje i liczbę pozyskanych formularzy?
  • Sprzedażowe sposoby komunikacji za pośrednictwem WWW – co jest skuteczne, a co tylko zabiera czas użytkownika?

Zapisz się na szkolenie już dziś!

Skontaktuj się z nami – odpowiemy na każde Twoje pytanie.



    Menu