Szkolenie Amazon – SEO Optymalizacja Listingu i Reklama na Amazon.

Zdobywaj widoczność na Amazonie: Mistrzowski kurs SEO w optymalizacji listingów!

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Warto wziąć udział w szkoleniu Amazon – SEO Optymalizacja Listingu, ponieważ pozwoli Ci ono zdobyć kluczową wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznego promowania produktów na platformie Amazon. Dzięki niemu dowiesz się, jak zoptymalizować listingi, zwiększyć ich widoczność w wynikach wyszukiwania oraz maksymalizować wyniki sprzedażowe. To doskonała okazja, by zdobyć praktyczne narzędzia i wskazówki, nawiązać kontakty w branży oraz rozwijać się w dziedzinie e-commerce.

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie Amazon – SEO Optymalizacja Listingu adresowane jest do wszystkich osób zainteresowanych sprzedażą produktów na platformie Amazon. Jest to szczególnie przydatne dla przedsiębiorców, sprzedawców internetowych, marketerów e-commerce oraz osób prowadzących własne biznesy online. Zarówno początkujący, jak i doświadczeni sprzedawcy mogą skorzystać z tego szkolenia, aby zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności potrzebne do skutecznej optymalizacji listingów i zwiększenia widoczności swoich produktów na Amazonie.

Cel edukacyjny

Kompleksowa i praktyczna wiedza niezbędna do zoptymalizowania swoich ofert i ich promocji poprzez Amazon Ads. Gotowy krok po kroku system, który pomoże ci doprowadzić swoje reklamy na Amazonie do maksymalnej skuteczności  na światowych rynkach platformy. Otwarcie drzwi na stworzenie światowej marki i dotarcie z nią do klientów na całym świecie.

Celem szkolenia jest dostarczenie praktycznej wiedzy do samodzielnego optymalizowania ofert i zarządzania całym wachlarzem narzędzi promocyjnych na Amazon, skuteczna strategia marketingowa i sprzedaż na Amazon oraz skalowanie biznesu poprzez właściwe działania marketingowe

Efekty uczenia się

Po przejściu przez cały materiał będziesz mieć pełną bazę wiedzy, a także przejrzysty krok po kroku plan uruchamiania i optymalizacji kampanii reklamowych Amazon Sponsored Products. Będziesz w stanie łatwo zarządzać tym procesem i łatwo zwiększysz sprzedaż za pomocą narzędzia Amazon PPC.

  • Analizowanie niszy i konkurentów
  • Zbieranie Słów Kluczowych do listingu
  • Korzystanie ze specjalnych narzędzi i systematyzowanie zebranych kluczy
  • Jak zbierać klucze?
  • Wypełnianie listingu w optymalne słowa kluczowe do wzmocnienia pozycji organicznych.
  • Optymalizowanie listingu, wypełnianie Back-end, śledzenie pozycji SK i opanowanie indeksacji
  • Opracowanie wszystkich podstawowych pojęć Amazon PPC
  • Pozbycie się strachu przed błędnym ustawieniem Negative Keywors’ów lub “zabiciem” /zniszczeniem kampanii.
  • Poprawne zarządzanie Negative Keywords i kierowanie budżetem.
  • Zdobycie umiejętności dobierania słów kluczowych dla optymalnego rozpoczęcia ręcznych kampanii.
  • Opanowanie strategii optymalizacji i zarządzanie kampaniami typu Manual.
  • Jak planować, oceniać i skutecznie zarządzać budżetem reklamowym?

Ramowy program szkolenia

Dzień I
  • WPROWADZENIE
  • SKUTECZNY START NA AMAZNONIE — PODSTAWOWE KRYTERIUM. Część 1
  • SKUTECZNY START NA AMAZNONIE — PODSTAWOWE KRYTERIUM. Część 2
  • Tworzenie jądra semantycznego. Część 1
  • Tworzenie jądra semantycznego. Część 2
  • Tworzenie jądra semantycznego. Część 3
  • Rozszerzenie i systematyzowanie jądra semantycznego
  • Update narzędzi od Helium10 do wyszukiwania Keywords i analizy ASINów
  • Narzędzia od Amazon: Product Opportunity Explorer i Brand Analytics
  • Segmentacja zapytań kluczowych
  • Tworzenie i optymalizacja Tytułu
  • Parametry Tytułu, Bulletsów, Opisu. Analiza opinii klientów
  • Tworzenie i optymalizacja Bulletsów i Opisu. Proofreading
  • Optymalizacja listingu za pomocą Helium10. Adaptacja do Urządzeń mobilnych
  • Gęstość użycia ZK. Wypełnienie back end listingu
  • Sprawdzenie indeksacji i śledzenie pozycji w rankingu
  • Wizualna Treść Listingu. Błędy przy Robieniu Zdjęć
  • Wizualna Treść Listingu. Sprzedające Scenariusze Zdjęć
  • Wizualna Treść Listingu. Sprzedający A+
  • Wizualna Treść Listingu A+ w praktyce
  • Wizualna Treść Listingu. Tworzenie i Wykorzystanie Filmów na Listingach
  • Badanie jakości treści listingu za pomocą serwisu Pickfu
  • Metody zbierania pierwszych opinii i walki z Negative Reviews
  • Zwiększenie konwersji listingu. Pozyskanie Opinii
  • Zwiększenie konwersji listingu. Jak Poradzić z Negatywem
  • Rejestracja w Brand Registry
  • Metryki Amazon PPC
  • Wskaźniki oceny skuteczności kampanii reklam PPC
  • Etapy „życia” kampanii PPC
  • Formuły obliczenia ACoS
  • Test. Metryki Amazon PPC. ACoS i CTR
  • Placements
  • Test. Placements
  • Słowa Kluczowe a Zapytania Kluczowe
  • Test. Słowa Kluczowe a Zapytania Kluczowe
  • Typy dopasowania Słów Kluczowych
  • Test. Typy dopasowania Słów Kluczowych
  • Typy dopasowania WYKLUCZAJĄCYCH Słów Kluczowych
  • Poziomy dodawania Negative KW
  • Szybki sposób zbierania Wykluczających Słów
  • ZAAWANSOWANY sposób zbierania Wykluczających Słów
  • Test. Wykluczające Słowa (Negative Keywords)
  • Long Tail Keywords w reklamie
  • Test. Słowa o długim ogonie (Long Tail Keywords)
  • Prognozowanie stawek i zarządzanie budżetem kampanii
  • Tworzenie Kampanii reklam. Momenty techniczne
  • Struktura grup ogłoszeń w kampaniach
  • Advertising Reports. Rodzaje Raportów reklamowych
  • Campaign Manager. Panel do zarządzania reklamą
  • Aktualny Układ Campaign Manager’a
  • Aktualizacja układu campaign manager’a (kolejna)
  • Kampania AUTO. Uruchomienie pierwszej kampanii
  • Update i dodatkowe wskazówki przy tworzeniu kampanii AUTO
  • Aktualizacja Interfejsu tworzenia Kampanii AUTO
  • Weryfikacja poziomu stawki za pomocą Up&Down. Strategia osobnej kampanii na każdy target
  • Test. Tworzenie Kampanii Automatycznej
  • Jak czytać wskaźniki skuteczności kampanii na różnych etapach. Przykłady z życia

Metody pracy

Na naszych szkoleniach stawiamy na praktykę, dlatego każde szkolenie realizowane jest w oparciu o liczne ćwiczenia i case study uczestników. Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min. Uczestnicy dostają skrypt oraz prezentację.

Typy szkoleń

Zapewniamy elastyczność i różnorodność w realizacji naszych szkoleń dostosowując się do preferencji naszych klientów. Oferujemy:

Szkolenia online: Dla osób ceniących wygodę i możliwość nauki z dowolnego miejsca. Poprzez video rozmowę z naszymi prowadzącymi, omawiane case study oraz udostępniane ekranu – zarówno przez prezentera jak i uczestników, a także liczne ćwiczenia, sprawiamy że nasze szkolenia online są równie efektywne jak i szkolenia stacjonarne. Idealne rozwiązanie dla uczestników, którzy znajdują się dalej, a chcą się szkolić u naszych trenerów.
Szkolenia stacjonarne: Doskonała opcja dla tych, którzy preferują bezpośredni kontakt z trenerem i interakcję z innymi uczestnikami. Realizowane są w naszym Centrum Szkoleniowym lub w siedzibie przedsiębiorstwa, zapewniając intensywny kontakt z tematem i praktyczne ćwiczenia.
Szkolenia otwarte: Forma realizacji w grupie do 8 osób, szkolenia realizowane stacjonarnie lub online, pozwalają na interakcję w grupie oraz omówienie wielu przypadków.
Szkolenia zamknięte dedykowane: Są to szkolenia realizowane na zlecenie przedsiębiorstwa, dedykowane dla poszczególnych biznesów, gdzie trenerzy szkolą oraz pomagają rozwinąć zagadnienia unikalne dla danej firmy oraz pomagają naprawić ewentualne błędy.

Certyfikacja

Nasze szkolenia są certyfikowane. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat. Jako certyfikowana firma szkoleniowa posiadamy najwyższy honorowany w Europie – certyfikat SUS 2.0, który otrzymują jedynie firmy szkoleniowe spełniające najwyższe standardy usług szkoleniowych.

Wycena szkolenia

Wycena szkolenia zależy od ilości osób, tego czy szkolenie jest otwarte, czy zamknięte oraz czy realizowane jest stacjonarnie czy online.

Możliwość dofinansowania do szkoleń

Wyróżnia nas to, że nasze szkolenia pracownicze mogą być objęte możliwością dofinansowania.

Środki krajowe –2-3 razy w roku. Nabór z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy. Dla zainteresowanych firm i przedsiębiorców istnieje możliwość skorzystania z środków z KFS, co może znacząco ułatwić finansowanie i umożliwić rozwój kompetencji.

Środki unijne – 4-5 razy w roku.  Dofinansowanie dostępne jest z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Te z kolei szkolenia dedykujemy dodatkowo osobom, które prowadzą jednoosobową działalność i nie ma obowiązku zatrudnienia pracownika.  Dzięki temu firma, przedsiębiorcy oraz pracownicy mają szansę skorzystać z dofinansowania, które może znacząco ułatwić inwestycję w rozwój kompetencji.

Pomagamy w kompleksowym przygotowaniu wniosku wraz z klientem. Mamy kilkuletnie doświadczenie w przygotowaniu wniosków, które sprostają wymaganiom formalnym i proceduralnym związanym z aplikacją o dofinansowanie.

Zajęcia poprowadzą

Brak wyników.

Szkolenie dofinansowane przez PARP. Kliknij, aby zobaczyć więcej szkoleń z dofinansowaniem.

Szczegóły szkolenia:
1
Średnia ocen ogółem
1
Liczba ocen ogółem
1
Liczba ocen wystawionych przez pracowawców
1
Liczba ocen wystawionych przez użytkowników
1
Liczba godzin szkoleniowych

Zobacz inne szkolenia

Skontaktuj się z nami – dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz

icon-phone
telefon

+48 505 139 506

icon-mail
emil

biuro@digitalbrand.com.pl