Szkolenie Google Analytics

Pogłębiona analiza danych z Google Analytics: Szkolenie praktyczne

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Chcesz odkryć tajniki analizy danych i skutecznej optymalizacji strony internetowej? Nasze szkolenie z Google Analytics to kluczowa okazja, by zgłębić możliwości tej potężnej platformy. To więcej niż kurs z analizy danych – to głęboki wgląd w interpretację informacji, które mogą przekształcić Twój biznes. Nasza innowacyjna platforma edukacyjna umożliwiająca interaktywne zastosowanie narzędzi Google Analytics pomoże Ci zrozumieć zachowania klientów oraz wydobyć kluczowe trendy. Przygotuj się na podróż przez świat danych i odkryj, jak w pełni wykorzystać potencjał Google Analytics dla sukcesu Twojej firmy!

Dla kogo szkolenie?

Szkolenie z Google Analytics to niezbędna podróż dla każdego, kto pragnie maksymalnie wykorzystać potencjał danych w prowadzeniu swojego biznesu online. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, marketerem, czy specjalistą ds. e-commerce, to szkolenie pomoże Ci opanować kluczowe umiejętności analizy danych, dzięki którym zrozumiesz zachowania swoich klientów i dostosujesz swoje strategie do ich potrzeb.

Nie ważne, czy prowadzisz małą firmę czy duży koncern – umiejętność skutecznej interpretacji danych z Google Analytics to klucz do sukcesu w dzisiejszym cyfrowym świecie. Szkolenie jest idealne dla tych, którzy chcą lepiej zrozumieć, jakie treści przyciągają uwagę ich klientów, jak poprawić doświadczenie użytkownika na stronie, oraz jak zoptymalizować efektywność kampanii reklamowych.

Cel edukacyjny

Celem szkolenia z Google Analytics jest zapoznanie uczestników z kluczowymi narzędziami i technikami analizy danych internetowych, które umożliwią lepsze zrozumienie zachowań użytkowników na stronie internetowej. Poprzez praktyczne podejście uczestnicy zdobędą umiejętności w interpretacji danych, takich jak analiza ruchu na stronie, źródła ruchu, zachowanie użytkowników oraz efektywność kampanii marketingowych.

Efekty uczenia się

  • Charakteryzowanie zasad analityki internetowej- Wszystkie najważniejsze zasady jakimi trzeba się kierować wykorzystując analitykę i dane do wzrostu wartości firmy
  • Wyznaczanie jasnych celów biznesowych i analitycznych w obrębie organizacji na wszystkich poziomach.
  • Łączenie biznesu z analityką przez wykorzystanie jasnych KPI.
  • Implementacja i konfiguracja Google Analytics- Wszystko co potrzeba wiedzieć do prawidłowej implementacji Google Analytics 4 na stronie internetowej. Wszystko z wykorzystaniem narzędzia Google Tag Manager.
  • Wykorzystywanie raportów i metryk w Google Analytics.- W jaki sposób rozumieć dane w Google Analytics i jak wykorzystać je w praktyce. Które dane są krytyczne, a które tylko przydatne.
  • Tworzenie raportów “szytych na miarę” dla organizacji i segmentacja klientów
  • Budowanie własnego zestawu raportów dostosowanych do organizacji oraz tworzenie własnego frameworku analizy danych z GA4. Raporty krytyczne dla organizacji oraz takie, które można analizować rzadziej.
  • Wykorzystywanie najnowszych rozwiązań technologicznych na potrzeby marketingu takich jak Google Cloud Korzyści i możliwości płynące z połączenia GA4 z Google Cloud i wykorzystanie Big Query do tworzenia unikalnych raportów dla organizacji z wykorzystaniem “surowych” danych z Google Analytics 4.

Ramowy program szkolenia

Dzień I
  • Czym jest analityka webowa?
  • Dlaczego wybrać Google Analytics?
  • Jakie są alternatywy dla Google Analytics?
  • Opcje Google Analytics
  • Jak działa Google Analytics?
  • Jak uzyskać dostęp do Google Analytics?
  • Wersja demonstracyjna Google Analytics: Google Merchandise Shop, aplikacja Flood It!
  • Jak pracować z danymi?
  • Zrozumienie podstawowych danych
  • Kategorie danych: Odbiorcy
  • Kategorie danych: Zachowanie
  • Kategorie danych: Pozyskiwanie
  • Kategorie danych: Konwersja
  • Kategorie danych: Czas rzeczywisty
  • Kluczowe zakresy konfiguracji
  • Odfiltrowanie niepożądanych danych
  • Odfiltrowanie danych wewnętrznych
  • Odfiltrowanie ruchu automatycznego i sztucznego
  • Odfiltrowanie bramek płatności
  • Monitorowanie wewnętrznej wyszukiwarki serwisu
  • Opcje zaawansowane konfiguracji
  • Włączanie modułu sprzedażowego
  • Połączenie systemu analitycznego z innymi usługami Google
  • Widoki danych
  • Przechowywanie danych
  • Etapy konfiguracji kluczowych celów
  • Konfiguracja lejka konwersji – sprzedaży
  • Grupowanie kanałów
  • Lista sprawdzająca dla poprawnej konfiguracj
  • Praktyczne wykorzystanie danych analitycznych
  • Podstawowe pojęcia analityczne
  • Kluczowe zasady pracy z danymi
  • Segmentacja danych
  • Weryfikacja zmian i trendów
  • Filtrowanie raportów
  • Tworzenie własnych raportów
  • Tworzenie automatycznych powiadomień
  • Porządkowanie danych marketingowych
  • Efektywne podejście analityczne
  • Jak mierzyć efektywność działań marketingowych?
  • Możliwości systemu analitycznego: Pomiar niestandardowy
  • Analiza danych w codziennej pracy
  • Przykłady praktyczne – ćwiczeni

Metody pracy

Na naszych szkoleniach stawiamy na praktykę, dlatego każde szkolenie realizowane jest w oparciu o liczne ćwiczenia i case study uczestników. Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min. Uczestnicy dostają skrypt oraz prezentację.

Typy szkoleń

Zapewniamy elastyczność i różnorodność w realizacji naszych szkoleń dostosowując się do preferencji naszych klientów. Oferujemy:

  • Szkolenia online: Dla osób ceniących wygodę i możliwość nauki z dowolnego miejsca. Poprzez video rozmowę z naszymi prowadzącymi, omawiane case study oraz udostępniane ekranu – zarówno przez prezentera jak i uczestników, a także liczne ćwiczenia, sprawiamy że nasze szkolenia online są równie efektywne jak i szkolenia stacjonarne. Idealne rozwiązanie dla uczestników, którzy znajdują się dalej, a chcą się szkolić u naszych trenerów.
  • Szkolenia stacjonarne: Doskonała opcja dla tych, którzy preferują bezpośredni kontakt z trenerem i interakcję z innymi uczestnikami. Realizowane są w naszym Centrum Szkoleniowym lub w siedzibie przedsiębiorstwa, zapewniając intensywny kontakt z tematem i praktyczne ćwiczenia.
  • Szkolenia otwarte: Forma realizacji w grupie do 8 osób, szkolenia realizowane stacjonarnie lub online, pozwalają na interakcję w grupie oraz omówienie wielu przypadków.
  • Szkolenia zamknięte dedykowane: Są to szkolenia realizowane na zlecenie przedsiębiorstwa, dedykowane dla poszczególnych biznesów, gdzie trenerzy szkolą oraz pomagają rozwinąć zagadnienia unikalne dla danej firmy oraz pomagają naprawić ewentualne błędy.

Certyfikacja

Nasze szkolenia są certyfikowane. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat. Jako certyfikowana firma szkoleniowa posiadamy najwyższy honorowany w Europie – certyfikat SUS 2.0, który otrzymują jedynie firmy szkoleniowe spełniające najwyższe standardy usług szkoleniowych.

Wycena szkolenia

Wycena szkolenia zależy od ilości osób, tego czy szkolenie jest otwarte, czy zamknięte oraz czy realizowane jest stacjonarnie czy online.

Możliwość dofinansowania do szkoleń

Wyróżnia nas to, że nasze szkolenia pracownicze mogą być objęte możliwością dofinansowania.

Środki krajowe –2-3 razy w roku. Nabór z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy. Dla zainteresowanych firm i przedsiębiorców istnieje możliwość skorzystania z środków z KFS, co może znacząco ułatwić finansowanie i umożliwić rozwój kompetencji.

Środki unijne – 4-5 razy w roku. Dofinansowanie dostępne jest z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Te z kolei szkolenia dedykujemy dodatkowo osobom, które prowadzą jednoosobową działalność i nie ma obowiązku zatrudnienia pracownika. Dzięki temu firma, przedsiębiorcy oraz pracownicy mają szansę skorzystać z dofinansowania, które może znacząco ułatwić inwestycję w rozwój kompetencji.

Pomagamy w kompleksowym przygotowaniu wniosku wraz z klientem. Mamy kilkuletnie doświadczenie w przygotowaniu wniosków, które sprostają wymaganiom formalnym i proceduralnym związanym z aplikacją o dofinansowanie.

Zajęcia poprowadzą

Krzysztof Bernardyn

Trener od 2017 roku. Prowadzi indywidualne oraz grupowe kursy i szkolenia z tematyki SEO + nowe technologie, E-commerce, a także Projektowania UI oraz UX wraz z implementacją WordPress / no-code.

przeczytaj całą notkę

Szkolenie dofinansowane przez PARP. Kliknij, aby zobaczyć więcej szkoleń z dofinansowaniem.

Szczegóły szkolenia:

Szkolenia powiązane

1
Średnia ocen ogółem
1
Liczba ocen ogółem
1
Liczba ocen wystawionych przez pracowawców
1
Liczba ocen wystawionych przez użytkowników
1
Liczba godzin szkoleniowych

Skontaktuj się z nami – dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz

icon-phone
telefon

+48 505 139 506

icon-mail
emil

biuro@digitalbrand.com.pl