fbpx

Szkolenie sprzedaż w modelu Private Label

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Dla kogo szkolenie?

Cel edukacyjny

Kompleksowa praktyczna wiedza niezbędna do rozpoczęcia sprzedaży jak i skalowania swojej działalności na światowych rynkach platformy Amazon. Otwarcie drzwi na stworzenie światowej marki i dotarcie z nią do klientów na całym świecie.

Celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy do samodzielnego wprowadzenia własnej marki na platformę Amazon, skuteczna sprzedaż produktów własnej marki na Amazon oraz skalowanie biznesu poprzez rozwój na kolejne rynki i powiększanie asortymentu.

  • Jak skutecznie analizować niszę produktów, które planuje się sprzedawać na platformie Amazon: pojemność niszy, konkurencja, potencjał zarobku i potencjał sukcesu w sprzedaży danego produktu?
  • Metody doboru właściwego dostawcy, producenta.
  • Metody negocjacji oraz ustalania warunków współpracy.
  • Zasady budowania właściwych relacji biznesowych.
  • Krok po kroku strategii tworzenia własnej marki na światowych rynkach poprzez największą na świecie platformę sprzedażową Amazon.
  • Aspekty prawne, marketingowe i sprzedażowe.
  • Struktury logistyki związanej ze sprzedażą na platformie Amazon, dobranie i wykorzystanie najlepszych dla swojego biznesu modeli wysyłkowych i logistycznych, wykorzystanie światowych centrów logistycznych Amazona.
  • Jak zminimalizować koszty oraz zmaksymalizować zyski poprzez właściwy sposób zarządzania logistyką pod platformę Amazom?
  • Skuteczne algorytmy marketingu na platformie Amazon.
  • Szeroko pojęty marketing: optymalizacji, promowania, prezentacji swojej oferty.
  • Jak prowadzić sprzedaż i odnaleźć się w świecie Amazona?
  • Obsługa sprzedaży, skalowanie asortymentu i rozwój na kolejne rynki.

Efekty uczenia się

Podczas szkolenia Uczestnik otrzyma wiedzę na temat:

  • Skutecznej analizy niszy produktów które planuje sprzedawać na platformie Amazon: pojemność niszy, konkurencja, potencjał zarobku i potencjał sukcesu w sprzedaży danego produktu.
  • Metod doboru właściwego dostawcy, producenta.
  • Metod negocjacji oraz ustalania warunków współpracy
  • Zasady budowania właściwych relacji biznesowych
  • Krok po kroku strategii tworzenia własnej marki na światowych rynkach poprzez największą na świecie platformę sprzedażową Amazon.
  • Aspektów prawnych, marketingowych i sprzedażowych.
  • Struktury logistyki związanej ze sprzedażą na platformie Amazon, dobranie i wykorzystanie najlepszych dla swojego biznesu modeli wysyłkowych i logistycznych, wykorzystanie światowych centrów logistycznych Amazona.
  • Minimalizowania kosztów oraz maksymalizowania zysków poprzez właściwy sposób zarządzania logistyką pod platformę Amazom.
  • Skutecznych algorytmów marketingu na platformie Amazon, szeroko pojęty marketing; optymalizacji, promowania, prezentacji swojej oferty.
  • Sprzedaży i odnalezienia się w świecie Amazona.
  • Obsługa sprzedaży, skalowanie asortymentu i rozwój na kolejne rynki.

Ramowy program szkolenia

Dzień I
  • Definicja małego podatnika – art. 2 pkt. 25 lit. a ustawy o VAT – zmiana progu wartości sprzedaży wraz z kwotą podatku z 1 200.000 € na 2 000.000 €
  • Kursy przeliczeniowe dla faktur korygujących:
  • korekta na zasadach ogólnych
  • zbiorcza korekta z tytułu upustu, obniżki
  • zasady dot. faktur zbiorczych
  • Zmiany w zakresie obowiązku dołączania paragonu do faktury
  • Nowa możliwość przesyłania paragonów przy użyciu systemu Szefa KAS
  • Brak obowiązku drukowania dokumentów przez kasy rejestrujące on-line
  • Zwrot ulgi na zakup kasy rejestrującej na wniosek podatnika zwolnionego z VAT
  • Zmiany w proporcjonalnym odliczaniu VAT
  • Zmiany w mechanizmie podzielonej płatności – „ przywileje z zastosowania MPP ”
  • Zwrot VAT w terminie 15 dni dla podatników bezgotówkowych
  • Dodatkowe zobowiązanie podatkowe w VAT – Nowe regulacje dot. sankcji VAT
  • Nowe regulacje dot. rachunków VAT
  • Zaliczka i dostawa ( WDT ) w tym samym okresie rozliczeniowym – likwidacja posiadania faktury w ciągu trzech miesięcy
  • Przepisy przejściowe
  • Posiadanie faktury a prawo do odliczenia przy WNT
  • Ujęcie WDT po otrzymaniu dokumentów po terminie
  • Faktury korygujące w walucie obcej – przeliczanie na złote
  • Zmiana terminu płatności podatku VAT w procedurze OSS
  • Procedura TAX-FREE – korekta podatku należnego do stawki 0%
  • Konsolidacja przepisów dot. wydawania WIS (Wiążącej Informacji Stawkowej), WIA (Wiążącej Informacji Akcyzowej), WIP (Wiążącej Informacji o pochodzeniu), WIT (Wiążącej Informacji Taryfowej)
  • Procedury szczególne OSS I IOSS
  • Miejsce świadczenia przy dostawie towarów – doprecyzowanie przepisów
  • Zwolnienie importu towarów przywożonych w bagażu osobistym podróżnego – doprecyzowane definicji bagażu
  • Rozszerzenie zwolnienia z VAT dla importu towarów dla przedstawicielstw dyplomatycznych i ich personelu dyplomatycznego
  • Czym jest grupa VAT?
  • Utworzenie grupy VAT – kto może utworzyć grupę i jakie płyną z tego korzyści?
  • Warunki utworzenia Grupy VAT:
  • Powiązania finansowe
  • Powiązania ekonomiczne
  • Powiązanie organizacyjne
  • Zgłoszenie do grupy VAT
  • Przedstawiciel Grupy VAT
  • Rozliczenie i Fakturowanie w Grupie VAT
  • Transakcje zagraniczne w grupie VAT
  • Zakończenie funkcjonowania Grupy VAT

Metody pracy

Typy szkoleń

Certyfikacja

Wycena szkolenia

Możliwość dofinansowania do szkoleń

Zajęcia poprowadzą

Brak wyników.

Szkolenie dofinansowane przez PARP. Kliknij, aby zobaczyć więcej szkoleń z dofinansowaniem.

Szczegóły szkolenia:
1
Średnia ocen ogółem
1
Liczba ocen ogółem
1
Liczba ocen wystawionych przez pracowawców
1
Liczba ocen wystawionych przez użytkowników
1
Liczba godzin szkoleniowych

Zobacz inne szkolenia

Skontaktuj się z nami – dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz

icon-phone
telefon

+48 505 139 506

icon-mail
emil

biuro@digitalbrand.com.pl