Social Media z Biznesie – skuteczne prowadzenie Facebooka oraz Instagrama

Wprowadzasz nową markę na rynek, lub potrzebujesz pomocy w budowaniu marki własnej. Chcesz zdobyć wiedzę na temat Facebooka, Instagrama lub Linkedina oraz dowiedzieć się jak tworzyć kampanie reklamowe – zapraszam na indywidualne konsultacje dla firm oraz szkolenia w kameralnych grupach.

Media społecznościowe to najszybciej rozwijający się na kanał komunikacji z klientami. Konto firmowe na Facebook’u jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.

Warto pozyskać fundamentalną wiedzę, aby prowadzić je efektywnie i skutecznie, a przede wszystkim uniknąć błędów, które mogą skutkować utratą konta.  To właśnie przekazujemy na swoich szkoleniach.

Tematyka szkolenia dopasowana jest do potrzeb firmy, jednak w dużej mierze skupiamy się na:
  • Stworzeniu grup docelowych umożliwiających precyzyjną komunikację i targetowanie reklam
  • Tworzeniu kampanii reklamowych, które przynoszą efekty w postaci nowych klientów, nowych zapytań ofertowych i zwiększeniu rozpoznawalności marki
  • Analizie dotychczas prowadzonych profili na FB i IG i ich poprawie
  • Stworzeniu analityki i narzędzi umożliwiających właściwe prowadzenie fanpage
  • Stworzeniu content marketingu czyli języka korzyści dla klientów firmy, który pomoże w budowaniu lejka sprzedażowego i zaufania odbiorców, a także zaangażuje odbiorców
Opowiemy na pytania:
Jak nie prowadzić profili na FB
Jak nie tworzyć reklam i dlaczego nie korzystać z opcji „promuj post”
Jakich błędów unikać zarządzając FB
Jak nie utracić profilu na FB

Chcesz znać więcej szczegółów?

Skontaktuj się z nami – odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Zagadnienia szkolenia

Spójność identyfikacji. Najważniejsze ustawienia Fanpage’a – rola zakładek.

Analiza konta na Facebooku –  mocne i słabe strony

Creator Studio – najważniejsze funkcje i praktyczne wykorzystanie w planowaniu postów i relacji.

Content marketing – jak pisać by nas czytali, jak zaangażować odbiorców pod postem, komunikacja z odbiorcami i język korzyści. Kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje. Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie. Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu. Posty, które budzą zaangażowanie. Praktyczne programy do tworzenia grafik i zdjęć. Najlepsze formaty postów. Opcja bezpłatnego dodawania przycisków do postów, przez Menedżera reklam.

Konkursy, wydarzenia i sytuacje kryzysowe. Konkursy – jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.  Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać? Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?

Business Menedżer – centrum dowodzenia dla firmowych profili. Najważniejsze funkcje. Piksel. Zdarzenia i konwersje niestandardowe – podstawa dla reklam. Jak badać ruch na stronie www z pozycji Facebooka. Konfiguracja raportu mierzącego wyniki kampanii reklamowych. Jak czytać wyniki?

Audience Insights. Analiza i tworzenie grup docelowych. Jakie grupy dają najlepsze efekty. Najczęstsze błędy w tworzeniu grup. Jak docierać do nieaktywnych odbiorców i ich ożywić.

Menedżer reklam – konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB. Budowa lejka sprzedażowego i planowanie budżetu. Zamieniamy zimny ruch na ciepły. Analiza dotychczasowych wyników reklam. Jakie koszty reklam osiągać? Podstawy strategii marketingowych.

Najważniejsze cele reklam dedykowane na Facebooka i Instagram. Wykorzystanie celi w budowaniu lejka sprzedażowego. Czego nie promować na Facebooku i jakich kwestii unikać. Menedżer reklam – Konto reklamowe czyli jak pozyskiwać klientów na FB, konfiguracja konta. Najważniejsze cele reklam dedykowane na Facebooka i Instagram.

Omówienie celi:

Jak pozyskać nowych klientów.
Jak zwiększać zaangażowanie na fanpage.
Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze.
Jak kierować fanów na stronę internetową.
Jak badać konwersję z koszyka i zakupów.

Budowanie lejka sprzedażowego

Strategia marketingowa – konfiguracja niestandardowych formatów reklam: kolekcja, formularz kontaktowy, reklamy z materiałem dynamicznym, post na dzień dobry. Sprzedaż z katalogu. Posty reklamowe na stronie.

Sprzedaż na Facebooku i Instagramie. Case study, Sposoby na zwiększenie sprzedaży. Opracowujemy biznesową świadomość Unique Selling Proposition. Optymalizacja komunikacji jako elementy procesu wspierającego sprzedaż. Macierz up i cross selling.

Marketing na Instagramie – analiza profilu. Omówienie najważniejszych sekcji. Hashtagi w nich siła. Jak zwiększać organicznie zasięgi. Jakie cele reklamowe wykorzystywać. Programy, które uatrakcyjnią nasz profil. Pomysły na media plan. Identyfikacja graficzna. Case studies.

Zapisz się na szkolenie już dziś!

Skontaktuj się z nami – odpowiemy na każde Twoje pytanie.



    Menu