Warning: session_write_close(): Write failed: Disk quota exceeded (122) in /home/platne/serwer61385/public_html/2024.digitalbrand.com.pl/wp-content/plugins/pixelyoursite/includes/class-pys.php on line 223

Warning: session_write_close(): Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/platne/serwer61385/tmp) in /home/platne/serwer61385/public_html/2024.digitalbrand.com.pl/wp-content/plugins/pixelyoursite/includes/class-pys.php on line 223
Szkolenie Social Media w Biznesie z elementami Canvy. Rolki. System reklamowy. Advance-program rozszerzony 3 dni - Digital Brand

Szkolenie Social Media w Biznesie z elementami Canvy. Rolki. System reklamowy. Advance-program rozszerzony 3 dni

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Odkryj potencjał mediów społecznościowych dla Twojego biznesu dzięki naszemu specjalnie zaprojektowanemu szkoleniu “Social Media w Biznesie z elementami Canvy. Rolki. System reklamowy. Advance”! To kompleksowy program, który pomoże Ci zrozumieć, jak wykorzystać różnorodne platformy społecznościowe do promocji i zwiększenia sprzedaży, integrując elementy graficzne i zaawansowane strategie marketingowe.

W ramach naszego szkolenia uczestnicy zdobędą niezbędną wiedzę na temat mechanizmów działania różnych mediów społecznościowych jako narzędzi biznesowych. Dzięki temu będą mogli lepiej dotrzeć do swojej grupy docelowej, wykorzystując trendy i funkcje reklamowe poszczególnych platform.

Nasze szkolenie nie skupia się tylko na teorii, ale również na praktycznych aspektach tworzenia treści wideo i graficznych. Nasi eksperci pokażą Ci najlepsze praktyki dotyczące nagrywania, montażu, jak również projektowania grafik w Canvie, co pozwoli Ci stworzyć atrakcyjne i angażujące treści promocyjne.

Dla kogo szkolenie?

Nasze szkolenie jest dedykowane wszystkim przedsiębiorcom, freelancerom, specjalistom ds. marketingu, grafikom oraz wszystkim zainteresowanym skutecznym wykorzystaniem mediów społecznościowych do promocji i rozwoju swojego biznesu.

Jeśli prowadzisz własną firmę lub pracujesz w dziale marketingu, to nasze szkolenie pomoże Ci lepiej zrozumieć mechanizmy działania różnych platform społecznościowych oraz skutecznie wykorzystać je do dotarcia do swojej grupy docelowej i zwiększenia sprzedaży. Dzięki praktycznym wskazówkom dotyczącym tworzenia treści wideo, grafik i reklam, będziesz mógł/a stworzyć atrakcyjne i angażujące kampanie marketingowe.

Cel edukacyjny

Usługa przygotowuje do budowania wizerunku marki oraz zwiększania sprzedaży w sieci za pomocą narzędzi
marketingowych takich jak Facebook, Instagram. Pozwala zdobyć wiedzę na temat korzystania z komunikatorów w
kontakcie z klientami, tworzenia reklam za pomocą menedżera reklam, zakładania piksela. Pozwala uzyskać praktyczną
wiedzę z zastosowania programu graficznego Canva.

Efekty uczenia się

  • Wykorzystuje najważniejsze narzędzia na Facebooku i Instagramie w celu dostosowania ich do potrzeb i identyfikacji firmy
  • Wykorzystuje Narzędzia do planowania i Creatora Studio do planowania postów
  • Konfiguruje Business Menedżer Facebooka, Menedżera Reklam, Piksela, Zdarzenia Niestandardowe i wykorzystuje je do zarządzania działaniami marketingowymi w sieci
  • Tworzy analitykę i statystyki w prowadzonych działaniach reklamowych
  • Poprawnie interpretuje wskaźniki i ocenia efekty działań marketingu cyfrowego
  • Tworzy grupy docelowe dostosowane dla swojej branży
  • Tworzy niestandardowe grupy w celach reklamowych
  • Definiuje cele reklamowe w Menedżerze reklam i dostosuje je do strategii marketingowej firmy
  • Omawia cele:

-Jak pozyskać nowych klientów.
-Jak zwiększać zaangażowanie na fanpage.
-Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze.
-Jak kierować fanów na stronę internetową.
-Jak badać konwersję z koszyka i zakupów.
-Sprzedaż w katalogu

  • Identyfikuje formaty reklam niestandardowych: kolekcja, karuzela, formularz kontaktowy, reklamy z materiałem dynamicznym i ocenia, które najlepiej sprawdzą się w branży
  • Tworzy reklamy w Menedżerze reklam przy wykorzystaniu niestandardowych formatów reklamowych
  • Tworzy skuteczne kampanie reklamowe i stosuje je w celach biznesowych firmy
  • Grupuje zainteresowania, stawki ręczne i inne nietypowe rozwiązania, sztuczki i luki w systemie, które zwiększają wyniki na FB i IG.
  • Stosuje Pixela, zdarzenia niestandardowe w remarketingu
  • Stosuje wykluczenia, identyfikuje w jaki sposób i dlaczego operować nimi w kampaniach
  • Planuje budżet reklamowy i analizuje poziom wydatków w stosunku do uzyskanych efektów
  • Planuje działania na profilu i na stronie internetowej oraz przekłada działania na sprzedaż
  • Definiuje zmiany zachodzące w algorytmie Facebooka i dostosuje swoje działania w sieci
  • Tworzy strategie marketingowe za pomocą Social Media
  • Buduje lejek sprzedażowy w działaniach w Social Media
  • Wykorzystuje Canvę to tworzenia grafik na potrzeby Social Media
  • Tworzy prezentacje, ulotki, loga w programie Canva
  • Stosuje język korzyści w prowadzonej komunikacji w marketingu cyfrowym
  • Identyfikuje metody i narzędzi angażowania klientów w proces kreowania wartości i personalizacji produktów ( content marketing, języ korzyści)
  • Identyfikuje właściwe narzędzia marketingu internetowego do odpowiedniej sytuacji rynkowej i przyjętego modelu biznesowego
  • Ocenia strategie e-marketingu w firmie
  • Charakteryzuje pojęcia nowoczesnego marketingu cyfrowego
  • Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych.

Ramowy program szkolenia

Dzień I
  • Cele krótkoterminowe w  budowania strategii e-marketingowej
  • Cele długoterminowe w budowie strategii e-marketingowej
  • Planowanie postów na Facebooku z wykorzystaniem narzędzi Facebooka.
  • Jak pisać by nas czytali i zaangażować odbiorców pod postem.
  • Komunikacja z odbiorcami i język korzyści – metody pisania aranżujących postów dopasowanych do grupy odbiorczej.
  • Ustalenie kim jest Twój odbiorca i czego oczekuje.
  • Jakie posty FB i IG wyświetla, a jakich nie.
  • Sposoby na zwiększenie organicznego zasięgu.
  • Konkursy – jak je legalnie tworzyć, o czy warto pamiętać i jak angażować odbiorców.
  • Wydarzenia do czego je jeszcze można wykorzystać?
  • Sytuacja kryzysowa – jak sobie z nią poradzić?
  • Podstawy Canvy – omówienie najważniejszych, wybranych funkcji programu przydatnych do tworzenia grafik na SM.
  • Najlepsze formaty grafik na FB, Instagrama, LinkedIn i stronę www.
  • Najlepsze formaty na reklamę.
  • Tworzenie podstaw identyfikacji graficznej – logo, infografika, dobór kolorystki i fontów – ćwiczenie
  • Tworzenie szablonów graficznych na potrzeby SM – ćwiczenie
  • Tworzenie animacji – ćwiczenie
  • Dodawanie Call to Action.
  • Omówienie dodatkowych elementów graficznych przydatnych w SM

Dzień II
  • Konfiguracja Business Menedżera
  • Analiza i tworzenie grup docelowych.
  • Grupowanie zainteresowań.
  • Jakie grupy dają najlepsze efekty.
  • Najczęstsze błędy w tworzeniu grup.
  • Jak docierać do nieaktywnych odbiorców i ich ożywić.
  • Konfiguracja konta.
  • Jak nie zablokować konta reklamowego i czym to grozi – treści zakazane.
  • Dlaczego nie przez „Promuj post”?
  • Budowa lejka sprzedażowego i planowanie budżetu.
  • Jak zamienić zimny ruch na ciepły.
  • Analiza dotychczasowych wyników reklam.
  • Jakie koszty reklam osiągać? Podstawy strategii marketingowych.
  • Konfiguracja niestandardowych formatów reklam:
    • Kolekcja
    • Formularz kontaktowy
    • Reklamy z materiałem dynamicznym

Dzień III
  • Post na dzień dobry.
  • Sprzedaż z katalogu.
  • Posty reklamowe na stronie.
  • Remarketing i wykluczenia
  • Piksel Facebooka
  • Zdarzenia niestandardowe
  • Analiza wyników kampanii
  • Jak czytać raporty reklamowe na Facebooku.
  • Jak podglądać reklamy konkurencji.
  • Które wskaźniki na Facebooku mają znaczenie, a które można spokojnie pominąć.
  • Mierzenie skuteczności kampanii za pomocą linków UTM.
  • Tworzenie własnych wskaźników bezpośrednio w managerze reklam – między innymi współczynnik konwersji czy urealniony ROAS,
  • Optymalizacja reklam na Facebooku i Instagramie
  • Jak i kiedy wprowadzać zmiany w kampaniach na Facebooku i Instagramie.
  • Wykluczenia – w jaki sposób i dlaczego operować nimi w kampaniach.
  • Grupowanie zainteresowań, stawki ręczne i inne nietypowe rozwiązania, sztuczki i luki w systemie, które zwiększają wyniki na FB i IG.
  • Analiza profilu.
  • Omówienie najważniejszych sekcji.
  • Hashtagi w nich siła.
  • Jak zwiększać organicznie zasięgi.
  • Jakie cele reklamowe wykorzystywać.
  • Pomysły na media plan.
  • Triki na Instagramie
  • Cele reklamowe na Instagramie
  • Trendy muzyczne na Instagramie
  • Najważniejsze ustawienia: Filtry, układ, siatka, nakładki i kategorie.
  • Opis na rolkach.
  • Identyfikacja graficzna na rolkach.
  • Szablony na Instagramie.
  • Pomysł na własną rolkę – I trik – ćwiczenie
  • Aplikacje do tworzenia rolek – omówienie

Metody pracy

Na naszych szkoleniach stawiamy na praktykę, dlatego każde szkolenie realizowane jest w oparciu o liczne ćwiczenia i case study uczestników. Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia. Szkolenie przeznaczone jest zarówno dla osób początkujących, jak i osób bardziej zaawansowanych. Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych 45 min. Uczestnicy dostają skrypt oraz prezentację.

Typy szkoleń

Zapewniamy elastyczność i różnorodność w realizacji naszych szkoleń dostosowując się do preferencji naszych klientów. Oferujemy:

Szkolenia online: Dla osób ceniących wygodę i możliwość nauki z dowolnego miejsca. Poprzez video rozmowę z naszymi prowadzącymi, omawiane case study oraz udostępniane ekranu – zarówno przez prezentera jak i uczestników, a także liczne ćwiczenia, sprawiamy że nasze szkolenia online są równie efektywne jak i szkolenia stacjonarne. Idealne rozwiązanie dla uczestników, którzy znajdują się dalej, a chcą się szkolić u naszych trenerów.
Szkolenia stacjonarne: Doskonała opcja dla tych, którzy preferują bezpośredni kontakt z trenerem i interakcję z innymi uczestnikami. Realizowane są w naszym Centrum Szkoleniowym lub w siedzibie przedsiębiorstwa, zapewniając intensywny kontakt z tematem i praktyczne ćwiczenia.
Szkolenia otwarte: Forma realizacji w grupie do 8 osób, szkolenia realizowane stacjonarnie lub online, pozwalają na interakcję w grupie oraz omówienie wielu przypadków.
Szkolenia zamknięte dedykowane: Są to szkolenia realizowane na zlecenie przedsiębiorstwa, dedykowane dla poszczególnych biznesów, gdzie trenerzy szkolą oraz pomagają rozwinąć zagadnienia unikalne dla danej firmy oraz pomagają naprawić ewentualne błędy.

Certyfikacja

Nasze szkolenia są certyfikowane. Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat. Jako certyfikowana firma szkoleniowa posiadamy najwyższy honorowany w Europie – certyfikat SUS 2.0, który otrzymują jedynie firmy szkoleniowe spełniające najwyższe standardy usług szkoleniowych.

Wycena szkolenia

Wycena szkolenia zależy od ilości osób, tego czy szkolenie jest otwarte, czy zamknięte oraz czy realizowane jest stacjonarnie czy online.

Możliwość dofinansowania do szkoleń

Wyróżnia nas to, że nasze szkolenia pracownicze mogą być objęte możliwością dofinansowania.

Środki krajowe –2-3 razy w roku. Nabór z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy. Dla zainteresowanych firm i przedsiębiorców istnieje możliwość skorzystania z środków z KFS, co może znacząco ułatwić finansowanie i umożliwić rozwój kompetencji.

Środki unijne – 4-5 razy w roku.  Dofinansowanie dostępne jest z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS). Te z kolei szkolenia dedykujemy dodatkowo osobom, które prowadzą jednoosobową działalność i nie ma obowiązku zatrudnienia pracownika.  Dzięki temu firma, przedsiębiorcy oraz pracownicy mają szansę skorzystać z dofinansowania, które może znacząco ułatwić inwestycję w rozwój kompetencji.

Pomagamy w kompleksowym przygotowaniu wniosku wraz z klientem. Mamy kilkuletnie doświadczenie w przygotowaniu wniosków, które sprostają wymaganiom formalnym i proceduralnym związanym z aplikacją o dofinansowanie.

Zajęcia poprowadzą

Brak wyników.

Szkolenie dofinansowane przez PARP. Kliknij, aby zobaczyć więcej szkoleń z dofinansowaniem.

Szczegóły szkolenia:
1
Średnia ocen ogółem
1
Liczba ocen ogółem
1
Liczba ocen wystawionych przez pracowawców
1
Liczba ocen wystawionych przez użytkowników
1
Liczba godzin szkoleniowych

Zobacz inne szkolenia

Skontaktuj się z nami – dowiesz się wszystkiego czego potrzebujesz

icon-phone
telefon

+48 505 139 506

icon-mail
emil

biuro@digitalbrand.com.pl