
szkolenia
Wprowadzasz nową markę na rynek, lub potrzebujesz pomocy w budowaniu marki własnej. Chcesz zdobyć wiedzę na temat Facebooka, Instagrama lub Linkedina oraz dowiedzieć się jak tworzyć kampanie reklamowe – zapraszam na indywidualne konsultacje dla firm oraz szkolenia w kameralnych grupach.
Media społecznościowe to najszybciej rozwijający się na kanał komunikacji z klientami. Konto firmowe na Facebook’u jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.
Warto pozyskać fundamentalną wiedzę, aby prowadzić je efektywnie i skutecznie, a przede wszystkim uniknąć błędów, które mogą skutkować utratą konta. To właśnie przekazuję na swoich szkoleniach.
Posiadam wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym: 2.22/00084/2020
Poziom i zakres szkolenia dopasowuję do poziomu wiedzy uczestników. Tematykę szkolenia dobieram tak aby zarówno osoby, które dopiero mają zacząć komunikację, jak i osoby, które już wykorzystują Social Media w biznesie,a chcą poszerzyć wiedzę. wyniosły praktyczneinformacje dla siebie. Cały materiał udostępniam w postaci prezentacji po szkoleniu. Uczestników szkoleń zapraszam również do zamkniętej grupy szkoleniowej na Facebooku, gdzie prowadzę mini szkolenia oraz konsultacje z zakresu Social Media.


Celem szkolenia jest:
- Uświadomienie przedsiębiorcom, że Facebook i Instagram są nowoczesnym kanałem komunikacji z dotychczasowymi Klientami
- Podniesienie kompetencji osób z wyżej wymienionych branż z wiedzy marketingowej oraz sprzedażowej
- Wprowadzenie w świat Social Media osoby początkuje
- Poszerzenie kanałów dotarcia i pozyskanie potencjalnego klienta
- Zastąpienie innych form dotarcia i pozyskania klienta, które były dotychczas przez te branże wykorzystywane
Tematy szkoleń
Marketing na Facebooku Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać nowych Klientów
- Dobór nazwy i zdjęcia, logo – źródła inspiracji
- Ustawienia Fanpage’a
- Informacje, usługi, karty i szablony
- Spójność identyfikacji
- Ustawienia i najważniejsze źródła wiedzy
- Dane firmowe i faktury
- Role na Facebooku i zabezpieczenia strony
- Połączenie z Instagramem
- Statystyki
- Grupa Odbiorców
- Pixel
- Jak skonfigurować Menedżera reklam
- Dlaczego nie warto promować postów poprzez „Promuj post”
- Najważniejsze cele i rodzaje reklam - Jak zwiększać zaangażowanie na stronie
- Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze
- Budżet
- Creatorstudio -Planowanie i publikacja postów
- Rodzaje postów – jak tworzyć idealne posty, formaty i rodzaje
- Content – dobór zdjęć i grafik – źródła inspiracji i praktyczne programy do wykorzystania
- Treść – jak pisać by czytali, komunikacja z odbiorcami i język korzyści
- Wydarzenia – jak je wykorzystać w komunikacji
- Konkursy – jak organizować legalne konkursy
- Pomysły na posty i zaangażowanie odbiorców
- O czym pisać, a czego nie pisać
- Analiza wybranych fanpage’y uczestników
Marketing na Instagramie
- Tworzenie konta
- Dobór nazwy i biografii
- Instagram dla Biznesu
- Statystyki kont biznesowych
- Tworzenie Profilu Firmowego
- Nazwa i Handle dla Konta
- Followersi
- Profil Idealnego Odbiorcy
- Nie kupuj followersów!
- Nie trać Followersów
- Gdzie ich znaleźć i jak pozyskać
- Publikacje i efektywne zarządzanie kontem
- Content plan oraz analiza konkurencji
- Darmowe zdjęcia stockowe
- Darmowe programy do grafikorazInstastory
- Najlepsze dni i godziny do postowania
- Hashtagi – 8 reguł do rozwoju firmy
- Instagram Stories
- Czym jest Stories i jak często z niego korzystać
- Jak tworzyć content i jakie programy w tym pomogą
- Instagram Ads
- Cztery typy reklam
- Lejek sprzedażyGrupa docelowa