szkolenia

Wprowadzasz nową markę na rynek, lub potrzebujesz pomocy w budowaniu marki własnej. Chcesz zdobyć wiedzę na temat Facebooka, Instagrama lub Linkedina oraz dowiedzieć się jak tworzyć kampanie reklamowe – zapraszam na indywidualne konsultacje dla firm oraz szkolenia w kameralnych grupach.

Media społecznościowe to najszybciej rozwijający się na kanał komunikacji z klientami. Konto firmowe na Facebook’u jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji.

Warto pozyskać fundamentalną wiedzę, aby prowadzić je efektywnie i skutecznie, a przede wszystkim uniknąć błędów, które mogą skutkować utratą konta.  To właśnie przekazuję na swoich szkoleniach.

Posiadam wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych pod numerem ewidencyjnym: 2.22/00084/2020

Poziom i zakres szkolenia dopasowuję do poziomu wiedzy uczestników. Tematykę szkolenia dobieram tak aby zarówno osoby, które dopiero mają zacząć komunikację, jak i osoby, które już wykorzystują Social Media w biznesie,a chcą poszerzyć wiedzę. wyniosły praktyczneinformacje dla siebie. Cały materiał udostępniam w postaci prezentacji po szkoleniu. Uczestników szkoleń zapraszam również do zamkniętej grupy szkoleniowej na Facebooku, gdzie prowadzę mini szkolenia oraz konsultacje z zakresu Social Media.

Celem szkolenia jest:

    • Uświadomienie przedsiębiorcom, że Facebook i Instagram są nowoczesnym kanałem komunikacji z dotychczasowymi Klientami  
    • Podniesienie kompetencji osób z wyżej wymienionych branż z wiedzy marketingowej oraz sprzedażowej    
    • Wprowadzenie w świat Social Media osoby początkuje
    • Poszerzenie kanałów dotarcia i pozyskanie potencjalnego klienta
    • Zastąpienie innych form dotarcia i pozyskania klienta, które były dotychczas przez te branże wykorzystywane

Tematy szkoleń

Marketing na Facebooku Jak prowadzić komunikację i pozyskiwać nowych Klientów

    • Dobór nazwy i zdjęcia, logo – źródła inspiracji
    • Ustawienia Fanpage’a
    • Informacje, usługi, karty i szablony
    • Spójność identyfikacji

    • Ustawienia i najważniejsze źródła wiedzy
    • Dane firmowe i faktury
    • Role na Facebooku i zabezpieczenia strony
    • Połączenie z Instagramem
    • Statystyki
    • Grupa Odbiorców
    • Pixel

 

    • Jak skonfigurować Menedżera reklam
    • Dlaczego nie warto promować postów poprzez „Promuj post”
    • Najważniejsze cele i rodzaje reklam - Jak zwiększać zaangażowanie na stronie
    • Jak zwiększyć liczbę zapytań w Messengerze
    • Budżet
    • Creatorstudio  -Planowanie i publikacja postów
    • Rodzaje postów – jak tworzyć idealne posty, formaty i rodzaje
    • Content – dobór zdjęć i grafik – źródła inspiracji i praktyczne programy do wykorzystania
    • Treść – jak pisać by czytali, komunikacja z odbiorcami i język korzyści
    • Wydarzenia – jak je wykorzystać w komunikacji
    • Konkursy – jak organizować legalne konkursy
    • Pomysły na posty i zaangażowanie odbiorców
    • O czym pisać, a czego nie pisać
    • Analiza wybranych fanpage’y uczestników

Marketing na Instagramie

    • Tworzenie konta
    •  Dobór nazwy i biografii
    • Instagram dla Biznesu
    • Statystyki kont biznesowych
    • Tworzenie Profilu Firmowego
    • Nazwa i Handle dla Konta
    • Followersi
    • Profil Idealnego Odbiorcy
    • Nie kupuj followersów!
    • Nie trać Followersów
    • Gdzie ich znaleźć i jak pozyskać 
    • Publikacje i efektywne zarządzanie kontem
    • Content plan oraz analiza konkurencji
    • Darmowe zdjęcia stockowe
    • Darmowe programy do grafikorazInstastory
    • Najlepsze dni i godziny do postowania
    • Hashtagi – 8 reguł do rozwoju firmy 
    • Instagram Stories
    • Czym jest Stories i jak często z niego korzystać
    • Jak tworzyć content i jakie programy w tym pomogą
    • Instagram Ads
    • Cztery typy reklam
    • Lejek sprzedażyGrupa docelowa