Nazywam się Magdalena Głomska

Jestem założycielem firmy Digital & Brand. Opisując siebie w trzech najmocniejszych stronach wskazałabym:

Strateg Biznesu Online oraz komunikacji

Ekspert Social Media

Szkoleniowiec

Jestem przede wszystkim praktykiem. Mam za sobą 13  lat pracy na stanowiskach managerskich, w firmie będącej dystrybutorem międzynarodowych marek. Aktualnie prowadząc własną firmę, współpracuję z klientami różnych branż z całej Polski wspierając ich w potrzebnych dla nich obszarach. Otrzymałam AKREDYTACJĘ dla Instytucji Otoczenia Biznesowego z PARP S.A. finansowanego ze środków Unii Europejskiej, dzięki której moi Klienci mogą otrzymać nawet 95% dofinansowania na moje usługi. Jestem odpowiedzialna za tworzenie i definiowanie strategii sprzedażowo-marketingowych zarówno dla  lokalnych firm jak i globalnych marek. Wyznaczam główne kierunki działań, opracowuję cele operacyjne, KPI (cele) dla pracowników poszczególnych działów w strukturze firmy, tworzę media plany, kampanie marketingowe. Wdrażam nowe rozwiązania i optymalizuję bieżące kanały komunikacji i narzędzia marketingu online – w tym Social Media, content marketing,  e-mail marketing, user generated content, Influencerzy.

DOŚWIADCZENIE I USŁUGI

Korzenie mojego doświadczenia wywodzą się z dziedziny sprzedaży, z którą związana jestem od ponad 15 lat. Marketingiem zajmuję się od 5 lat. Przez lata zarządzałam wieloosobowymi działami marketingu, a także współpracowałam z podwykonawcami w tej dziedzinie: grafikami, agencjami reklamowymi, domami mediowymi.

Przygotowywałam targi, warsztaty i konferencje współpracując z podwykonawcami. Tworzyłam strategie i plany marketingowe oraz zarządzałam budżetem przekraczającym 600 000 zł.

Zarządzanie sprzedażą nauczyło mnie najistotniejszej rzeczy. Pozwoliło zrozumieć fakt, że marketing jest nieodłącznym elementem sprzedaży. Poza realizacją podstawowej funkcji jaką jest zwiększanie rozpoznawalności i wizerunku marki, marketing musi mieć bezpośredni wpływ na wyniki sprzedaży. Sukces można osiągnąć mając doświadczenie w obu dziedzinach. 

 Ponieważ odpowiadałam za ciężko wypracowane marże, wiem jak istotna jest odpowiednia alokacja budżetów marketingowych w działania, które będą przynosić konwersje oraz przyczynią się do sprzedaży. 

  • STRATEGIE MARKETINGOWE

W zakresie usług znajduje się:  Tworzenie i definiowanie strategii marketingowych dla firm i marek. Wyznaczanie kierunków głównych kanałów komunikacji. Wdrażanie nowych rozwiązań i optymalizacja bieżących kanałów i narzędzi marketingu online . Tworzenie planu i budżetu marketingowego. Planowanie kampanii marketingowych.
Planowanie, wdrażanie i realizacja działań zwiększających rozpoznawalność, wizerunek.
Monitorowanie efektywności podjętych działań w odniesieniu do wyników sprzedaży oraz wykorzystanego budżetu. Współpraca z agencjami, grafikami, podwykonawcami.
Definiowanie zakresu odpowiedzialności oraz KPI działu marketingu.

  • STRATEGIE SPRZEDAŻOWE

W zakresie usług znajduje się: Tworzenie struktury asortymentowej. Tworzenie planów sprzedażowych. Ustalanie polityki cenowej oraz marżowej. Planowanie cyklu życia produktu, kampanie sprzedażowe. Promocje. Analiza i monitorowanie sprzedaży. Analiza rynku i konkurencji.

  • SZKOLENIA – online oraz stacjonarne. Program i poziom dobierany jest do poziomu i umiejętności klienta. Przykładowe tematy szkoleń:
    Facebook. Instagram. BiznesPlan i ABC Marketingu. Fotografia na potrzeby Social Media. Podstawy fotografii ślubnej i marketing dla fotografa.
    Strategia sprzedażowa. Strategia marketingowa.

  • FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN

W zakresie usług znajduje się: Tworzenie identyfikacji i wizerunku. Menedżer firmy i menedżer reklam – konfiguracje, ustawienia. Planowanie i przeprowadzanie kampanii marketingowych. Tworzenie postów i relacji – copywritting, dobór lub tworzenie kreacji graficznych. Komunikacja z fanami marki, komunikacja kryzysowa.Tworzenie wydarzeń oraz przygotowanie FB Live. Planowanie legalnych konkursów, regulamin.
Budowanie relacji z odbiorcami – w tym pozyskanie user generated content. Moderowanie grupy strony. Działania kryzysowe na ban i blokadę Facebooka. Katalog produktów, konfiguracja ze sklepem online. Analiza konwersji, wnioski i statystyki.

  • SYSTEM REKLAMOWY FACEBOOK, INSTAGRAM, LINKEDIN

W zakresie usług znajduje się: Tworzenie kampanii reklamowych. Dobór celu, grupy docelowej, optymalizacja budżetu reklamowego. Praca na zaawansowanych formatach reklamowych. Tworzenie formularzy na pozyskanie kontaktów. Instalacja Facebook Piksel. Grupy niestandardowe, Lookalike. Kampanie remarketingu dynamicznego. Analiza konwersji, wnioski i statystyki.

  • CONTENT MARKETING, PR

Blogi firmowe, wirtualne biuro prasowe. Przygotowanie i tworzenie media planu. Przygotowanie wpisów i kreacji graficznych, obsługa programów. Analiza konwersji.

  • BRANDING

Zakładasz nową firmę lub potrzebujesz odświeżenia dotychczasowej identyfikacji? Znak, kolorystyka, typografia, wygląd strony internetowej, banerów, motto i język korzyści, a także komunikaty w social mediach – to wszystko musi zostać starannie zaplanowane aby idealnie ze sobą współgrało. Chętnie wesprę Cię w działaniach związanych z marketingiem strategicznym, odpowiednim ustawieniem architektury marek, pozycjonowaniem konkurencyjnym, a także identyfikacją wizualną i komunikacją marki. 

  • STRONA INTERNETOWA

Sklep internetowy. To Twoja wizytówka i element spójnej identyfikacji. Powinna przekazywać najważniejsze informację dotyczące Twojej firmy, lecz również odpowiednio pozycjonować się w wyszukiwarkach internetowych. Pomogę w jej stworzeniu. Specjalizuję się w konfiguracji, połączeniu z Marketplace, Baselinker, Idosell.

  • SEO & SEM – pozycjonowanie, Google Analytics i Google Ads

social media

Trzy lata temu Social Media stały się moją pasją, która jest obecnie motorem do stałego poszerzania mojej wiedzy. Szkoliłam się u najlepszych Trenerów z Facebooka oraz Instagrama takich jak Piotr Chmielewski, Artur Jabłoński, Dawid Bagiński czy Franciszek Georgiew, dzięki czemu mogę się pochwalić wieloma Certyfikatami. 

Aktualnie sama prowadzę szkolenia z zakresu obsługi Social Media oraz systemu reklamowego.  Wspieram także Klientów w planowaniu strategii komunikacji i prowadzeniu ich stron firmowych.

Co mnie wyróżnia

Wyróżnia mnie nie tylko praktyczna wiedza marketingowa, lecz również wiedza w zakresie sprzedaży i zrozumienie jej potrzeb. Kompetencje zdobywane szczeblach zarządczych takie jak tworzenie planów sprzedażowych i strategii marketingowych, planowanie i realizacja kampanii marketingowych pozwalają mi zdecydowanie szerzej podejść do działań realizowanych w poszczególnych obszarach współpracy.

 

W jaki sposób współpracuję?

Na podstawie krótko lub długoterminowych umów współpracy. 

Elementy współpracy ustalamy wspólnie i od tego zależy końcowa wycena.

współpraca